4 vebināru cikls: 4 x 4 ak.st.
Programma:
Vebināru cikls ir paredzēts tiem, kuri vēlas uzzināt, kas ir interneta mārketings (digital marketing), kā arī tuvāk iepazīties ar digitālā mārketinga sistēmas komponentiem: SEO, SMM, e-pasta marketingu, kontekstreklāmu, digitālajām sabiedriskajām attiecībām, satura stratēģiju.
Vebināru dalībniekiem būs skaidrs, kuri no digitālā mārketinga instrumentiem lielākā mērā veicinās konkrēta biznesa attīstību un komunikāciju ar noteiktu mērķauditoriju.
SATURS
I.
1. Interneta mārketinga pamatjēdzieni un principi.
Jautājumi un atbildes
II.
2. Uzņēmuma (produktu/aktivitāšu/projekta) vietne: kāpēc? kam? kā?
3. SEO: rīki un vietņu optimizācijas darbu virzieni
Jautājumi un atbildes
III.
4. Kontekstreklāma: meklēšanas tīkla kampaņas
5. E-pasta mārketings: veidi, funkcijas, rezultāti
Jautājumi un atbildes
IV.
6. Social media mārketings: pamatrīki
7. Satura stratēģija un publikāciju plāns
Jautājumi un atbildes
Vebināru dalībnieki:
• Iesācēji – tie, kuri interesējas par interneta mārketingu un plāno attīstīties jaunajā profesijā, viņi daudz dzirdējuši un pat lasījuši par targetingu, SMM, SEO, bet nezina, ar ko sākt.
• Uzņēmēji, kuri vēlas izprast, kā izmantot interneta mārketinga rīkus sava biznesa attīstībai
• Radošo profesiju pārstāvji, pašnodarbinātie – tie, kuri vēlas efektīvi pavadīt laiku internetā un maksimāli izmantot interneta mārketinga iespējas
Vebināru vada: Jekaterina Vozņuka, Dr.oec., praktiskā pieredze mārketingā 15 gadi. Pašlaik vada konsultācijas, seminārus un meistarklases mārketingā (digitālais mārketings, konkurentu analīze, klientu analīze, komunikācijas stratēģijas izstrāde, u.c. ); Latvijas un ārzemju augstskolu docētāja. Vada starpnozaru projektus izglītībā, tūrismā un biznesā.